Week van het afvalteam

Van 1 tot 7 juni is het Week van het Afvalteam. We bedanken ons afvalteam voor hun dagelijkse inzet. Met de zomer in aantocht schakelen we vanaf half juni over op een wekelijkse ophaling van het restafval. Zo blijft je afval niet te lang buiten staan bij warm weer. Bedankt voor je medewerking!

Wil je de avond voordien een melding krijgen? Download de app van Evergem. Je kan er herinneringen instellen voor de ophaling in jouw straat. Zo vergeet je nooit meer jouw afval buiten te zetten. Super handig!

Wil je de app gebruiken, maar lukt het niet zo goed? Kom eens langs in een Digipunt. Onze digihelpers helpen je graag verder.

Gepubliceerd op donderdag 28 mei 2026 9 uur