Welkom bij het Telecomloket

Vind je het lastig om het juiste abonnement voor tv, gsm of internet te kiezen? Wil je besparen door een overstap naar een andere aanbieder? Dan ben je vanaf februari welkom bij het nieuwe Telecomloket.

Samen met een medewerker van de gemeente bekijk je wat het beste bij jou past: een goedkoper abonnement, een andere provider, het sociaal internetaanbod ... Vanaf februari kun je elke vierde donderdag van de maand terecht in Administratief Centrum Evergem. Maak hiervoor een afspraak.

In het Telecomloket krijg je enkel advies, we sluiten geen nieuwe abonnementen af. Jij beslist zelf wat je met het advies doet.

Wat breng je mee?

  • je identiteitskaart en pincode
  • één of meerdere facturen van je huidige provider
  • je login voor de klantenzone van je provider

Zo kennen we je verbruik en kunnen we je beter helpen. 

Maak een afspaak voor het Telecomloket

Evergem Digiklaar

Het Telecomloket maakt deel uit van Evergem Digiklaar, als ondersteuning in de digitale wereld. De snelle veranderingen kunnen soms overweldigend zijn, maar we helpen je graag op weg. Er zijn Digipunten voor individuele hulp, boeiende lezingen, vormingen en workshops voor jong en oud.

Ontdek het volledige aanbod via evergem.be/digiklaar of haal de brochure in een van de gemeentelijke gebouwen.

Gepubliceerd op woensdag 15 januari 2025 12.09 uur