Evergem werkt vanaf februari enkel op afspraak

Evergem is al een tijd bezig met projecten rond dienstverlening: betaal maximaal digitaal, het Meldpunt, Evergem Info, ruimere openingsuren… In februari voegen we nog eentje aan het rijtje toe: werken op afspraak. Vanaf 3 februari werken we uitsluitend op afspraak.

Moet ik voor alles een afspraak maken?

Heel wat producten kan je online aanvragen. Hiervoor hoef je niet langs te komen. Check dus zeker eerst even onze website. Voor sommige zaken heb je wel een medewerker nodig of krijg je graag advies van een medewerker, dan maak je een afspraak. Dat moet bijvoorbeeld voor:

  • een identiteitskaart
  • een reispas
  • een plan of een dossier inkijken
  • een verwarmingstoelage

Hoe plan je een afspraak in?

Vanaf maandag 3 februari werken we op afspraak op verschillende locaties. Dit verloopt via vier eenvoudige stappen:

  1. Je maakt een afspraak via evergem.be of Evergem Info. Daarna neemt een medewerker eventueel nog contact met je op voor meer informatie.
  2. Je krijgt een bevestiging via e-mail, telefonisch of op papier. Hierin staat wat je moet meebrengen, bijvoorbeeld je identiteitskaart, een pasfoto…
  3. 24 uur voor de afspraak ontvang je een SMS.
  4. Op de locatie van de afspraak scan je jouw bevestiging in aan de zuil. Heb je geen bevestiging gekregen? Vraag dan hulp aan een medewerker van Evergem Info.

Wat zijn de voordelen?

Er zijn heel wat voordelen aan werken op afspraak:

  1. Je moet minder lang wachten.
  2. Je stemt jouw afspraak gemakkelijk af op jouw eigen agenda.
  3. Je komt langs op de locatie van jouw voorkeur.
Gepubliceerd op vrijdag 31 januari 2020 10 u.